Doprava a platba
Objednané zboží doručujeme dle velikosti a váhy smluvní přepravní službou PPL nebo po dohodě s kupujícím Českou poštou. Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle do 2 pracovních dnů, ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího.
Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na uvedenou adresu. Součástí dodávky není instalace předmětu plnění. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající.
Zásilka se zbožím standardně obsahuje daňový doklad (fakturu), návod na používání výrobku v českém jazyce a záruční list. Při převzetí zboží od přepravní služby resp. pošty si vždy pečlivě zkontrolujte neporušenost přepravního obalu. V případě, že obal je poškozen uveďte tuto informaci do předávacího protokolu přepravní služby, pošty apod.
Rozvoz zboží zajišťujeme po celé České republice a po dohodě i jiné státy EU. Náklady na dopravu zboží rozlišujeme podle zvoleného způsobu.
Způsob dodání
- Osobní odběr je možný v sídle prodávajícího tj. společnosti ZERO a spol, s.r.o. na adrese Palkovice 675, PSČ 739 41. Zde si může kupující zásilku v klidu převzít, vybalit, zkontrolovat nepoškozenost výrobku a nechat si potvrdit záruční list. Platba zboží probíhá v hotovosti nebo platební kartou. Objednávky zaslané do internetového objednacího systému a autorizované prodávajícím do 11 hodin dopoledne je možno vyzvednout v tentýž den v odpoledních hodinách na výše uvedené adrese. Provozní doba je PO - PÁ 7:00 - 12:00 a od 12:30 - do 15:30 hodin. Jakmile bude zboží připraveno k vyzvednutí, bude kupující informován prostřednictvím SMS nebo emailem. Osobní odběr je zdarma, není zatížen balným ani poštovným, platí se pouze cena za zboží. Zboží rezervujeme pouze 2 pracovní dny od vyzvání na vyzvednutí zboží.
- Přepravní služba po ČR PPL s dodáním cca 1-3 pracovní dny od potvrzení o vyřízení objednávky. Při platbě na dobírku 129,- Kč a při platbě předem 99,- Kč za každý balík vážící do 30 kg. Dodání až do domu. Při objednávce nad 2.500,- Kč doprava zdarma. Ceny uvedeny bez DPH.
- Další možnosti doručení v konkrétním případě dodání na místo, které se nachází na trase naší pravidelné rozvážky zboží stálým zákazníkům, lze po předchozí domluvě zajistit u větších zakázek dodání bez platby dopravného. O této možnosti doručení se musí kupující předem informovat.
- Doprava do ostatních zemí na základě domluvy.
Platební podmínky
- V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku, nebo zboží, které není na skladě, prodávající kupujícímu předem potvrdí telefonicky / e-mailem cenu a termín dodání. Tuto cenu je prodávající oprávněn měnit vzhledem k aktuální situaci na trhu a v závislosti na vývoji kurzu Kč vůči zahraničním měnám. Pokud kupující s takovouto změnou nesouhlasí, objednávku nepotvrdí a tato není realizována.
- Platební podmínka je platba v hotovosti při předání předmětu plnění nebo možnost využití dalších způsobů plateb, které jsou uvedeny níže. Prodávající je oprávněn požadovat před dodávkou zálohu ve výši až 100 % hodnoty objednávky. V případě, že je záloha požadována, je vystaven doklad "Zálohová faktura - daňový doklad". Po dodání zboží je na daňovém dokladu hodnota zálohy odečtena. Všechny ceny jsou uváděny včetně DPH a příspěvků na likvidaci historického elektroodpadu v případě, že se jedná o zboží podléhající tomuto příspěvku.
- Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem a dodacím listem. Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího. V případě stornování objednávky nebo její části ze strany dodavatele (např. zboží je doprodáno) jsou peníze nebo jejich příslušná část obratem odeslány zpět na číslo účtu, ze kterého byly převedeny, pokud není dohodnuto jinak. Veškeré změny a změny cen na internetovém obchodě jsou vymezeny. Nabídka (včetně akčního zboží, výprodeje a letákových akcí) platí do vyprodání zásob. Cena je platná v době objednání.
- Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.
Způsob platby
- platba na dobírku při zasílání balíkem přepravní službou PPL.
- platba převodem na účet č. 3427521001/5500 vedený u Raiffeisenbank a. s.
- platba v hotovosti nebo platební kartou v sídle prodávajícího nebo v hotovosti dopravci prodávajícího v případě, že to bylo předem výslovně sjednáno.
Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů na jeho straně (například není schopen uhradit kupní cenu), nese kupující náklady spojené s opakovaným dodáním v plné výši.